Aanmaken van een account:
Met het gebruikersaccount bepaald u wie de gegevens in de
database mag inzien en wie mag wijzigen. In de account lijst worden alle
gebruikers van de database ingegeven
de materieelbeheer:
maakt nieuw materieel aan, plant keuringen en zorgt ervoor dat de gegevens
in de database actueel zijn voor wat betreft het materieel zelf.
de medewerker verhuur:
deze registreerd bij wie de items zich bevinden, bij het keuren op de
bouwplaats verzorgt de medewerker overzichten van welke items op deze
bouwplaats aanwezig zijn en onder welke huurders verantwoording de items
vallen.
het keurbedrijf:
De keurmeester van het keurbedrijf, dit kan natuurlijk ook een eigen medewerker
zijn, in verantwoordelijk voor het keuren en registreren van deze keuringen
met de juiste data. Ook het afdrukken van in te vullen keuringsrapporten
behoort tot de mogelijkheden.
de huurder:
Dit zijn de medewerkers van het bedrijf of medewerkers van andere bedrijven,
ook zij kunnen desgewenst zelf in de database inloggen om te zien welke
items op hun naam staan. Wenst u dit niet dan vult u overal hetzelfde
emailadres in zodat de bevestigingen bij uzelf terecht komen.
<<<terug
naar stap 1<<<
>>>door naar stap 3>>>>
|