Skip to main content

Wat kost het?

Hoeveel kost materieelregistratie?

Factoren die de kosten van materieelregistratie beinvloeden

  • Het aantal items wat in de database wordt genomen
  • Het aantal medewerkers wat via internet toegang krijgt tot uw gegevens
  • Het aantal vestigingen wat bij uw organisatie is aangesloten
  • Dienen deze vestigingen te beschikken over een aparte administratie of een gezamenlijke
  • Worden de gegevens juist aangeleverd in excel om te importeren in materieelregistratie

Wat zijn de kosten?

Voor Materieelregistratie.nl betaald u éénmalig een setupbedrag en vervolgens een jaarlijks gebruiksrecht.

  • Setup bedrag voor minder dan 750 items en maximaal 5 gebruikers: 225 € ex btw en reiskosten 0.35ct/km reisuren worden niet doorberekend
  • Jaarlijks gebruiksrecht: 165 € ex
  • Voor meer dan 750 items kunt u een offerte aanvragen. Extra kosten zijn laag.
  • Voor meer dan 5 gebruikers kunt u een offerte aanvragen. Extra kosten zijn laag.

U ziet nu ook wel dat als u 1 keer per jaar een boormachine minder kwijt bent per jaar, dat u dan de kosten er al uit heeft.

Voor elk bedrijf kan maatwerk worden gemaakt. U kunt dan uw wensen kenbaar maken zodat wij die kunnen implementeren. Vul daarvoor de offerte in. U krijgt vandaag nog antwoord, dan weet u waar u aan toe bent.

>>>>>>>> Vraag een offerte aan >>>>>>>>